Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

Ο Παλιάτσος...



Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ
ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα
γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω...

Τραγούδι λέω δυνατά
ν' ακούσουν όλα τα παιδιά
ν' ακούσει η πολιτεία
κι απ' το τραγούδι μου αυτό
παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία

Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα
να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής
να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία
να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις

Τραγούδι λέω δυνατά
ν' ακούσουν όλα τα παιδιά
ν' ακούσει η πολιτεία
κι απ' το τραγούδι μου αυτό
παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία

Ένας παλιάτσος είμαι εγώ
καλή σας μέρα...

2 σχόλια:

  1. Θ' ακούσει άραγε ποτέ η πολιτεία;
    Νιώθω πως το τραγούδι μας δεν φτάνει πουθενά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ναι αλλά θα συνεχίσουμε να είμαστε παλιάτσοι που ξέρουν όμως να τραγουδούν το δίκιο, να ονειρεύονται, να ζουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή